القائمة الرئيسية

الصفحات

صفحتين جداد ف اقفش زومبي دارك تيش

 زومبي جديد معانا ، رحبوا بضيفنا 😃

صفحة (( تجم.....ة ))

 و لما دعبست شوية لقيتها تبع 

DA..K تــيـــش - 

 نفس الشخص !!!

استغربت جداً لإني إلى حد ما كنت بحترم المحتوى دا 

و ع فترات بشوف الصفحة التانية ليه منزلة بوستات كويسة

أتمنى إن إللي رد دا يكون أدمن جديد مثلاً و مش فاهم

أو حد ملوش علاقة بالبيدج لإنهم محتواهم كان مش وحش

فـ حرام يضيع بسبب تصرف مستهتر كدا

اما لو هو دا رأي صاحب الصفحة فعلاً

ف كدا الصفحة دي بلاك ليست عندنا ، و لا نرشحها كمعلومة

لإن إللي يعمل الكارثة دي و يحكم ع شئ لإنه مش براند إنه وحش

مع إنه مجربش أصلاً ، و كمان ميعرفش إنه براند و له موقع و كلام 

فـ دا يدل ع عدم خبرة و يبقى كلامه مش موثوق عندي  

 و مجرد بروموتر بيمشي تبع البراند دايماً ، و مينفعش يتكلم ع منتج تاني

مع العلم إن المنتج التاني فيه إفادة للمستهلك أكتر

لكنه مش هيوضحهالك ، لإنه يهمه إستفادته حتى لو ع حسابك 🙂

---

الحكاية بدأت لما لقيت صورة من تصويري الخاص للكيسات

و هي الحصرية و الأولى ع النت كله للموديلات دي

إتفاجئت بإنها مسروقة و عليها رقم تاني ف كومنت عضو ع صفحته

دخلت رديت ع إللي حاططها عادي و بسأله جايبها منين

عشان أوصل ليه و أكلمه

-----

ببص ع البوست نفسه

لقيت الأستاذ صاحب صفحة (( تجم.....ة )) عامل ف البوست نفسه

ترشيحات لكيسات ف فئات مختلفة 

و لما حد سأله عن الكيسات بتاعتي و رأيه فيها

قال إنها مش كويسة و ماتريال وحش و تهوية وحشة 🙁

دخلت قلتله / حضرتك جربتها ؟

 رد و قال / لأ و معرفهاش أصلاً

بس البراند إللي ليه مراجعات و موقع بيكون أفضل دايماً !!!

-----

إستغربت بصراحة من كمية اللا منطق و الفتي دي 

الأخ تجاهل أهم عنصر ف أي شئ ، التجربة و المراجعة !

و حكم بدون وعي ع شئ إنه سئ لانه براند مش معروف

-----

وضحتله إني مش بقارن أبو 1000 بـ أبو 2000 ، و إني بقارن

نفس الفئات المتوازية ، و ضربتله مثل بـ الكولر ماستر k501l

سعرها حوالي 900 جنيه و عندي حاجة بنفس السعر

و الكولر ماستر قدامها قطعة بلاستيك ، و دا قصدي

-----

و وضحتله إنك لازم تجرب المنتج الأول قبل الحكم عليه

ممكن تكتفي بكلمة معرفش و مجربتش لو براند مجهول

و ترشح إللي تعرفه بدون الحكم ع شئ تاني ، دا كان كلامي

هل كدا أنا غلطان ف شئ ؟

----

لقيته بيتكلم بأسلوب غريب و مش بيرد ع حاجة بشكل منطقي

و ف النهاية قالي صفحتي و أنا حر ، و مسح كذا كومنت ليا

الحركة رخمة طبعاً فـ علقت له بـ سخرية شويتين بدون تجاوز

و دا رداً ع تعليقاته و عشان مسح الكومنتات بتاعتي 

و ف النهاية عملي بلوك من البيدج 😃

------

طيب لو أنا غلطان أو كلامي مش صح

إتهزيت ليه و مسحته عشان الناس متشوفوش !

ما تسيبه و خلي الناس تشوفني غلطان و تضحك عليا 😂

بس متقلقش أنا واخد كله اسكرينز بمجرد كتابته

 لإني كنت متوقع الحركة دي ، ناصح برضو أنا 😃

-----

دا أثبتلي فعلاً إنه زومبي ، و للأسف صفحته محسوبة ع المراجعين

و الناس المختصة بالمجال و التكنولوجيا 

و تقدروا تعتبروه من المراجعين المذكورين ف كلامنا ف البوستات

و ف أخر فيديو ع اليوتيوب 

------

و دا بنائاً ع تجربتنا الشخصية المحكية قدامكم

و إللي هتلاقوا سكرينز ليها ف الكومنتات عشان تحكموا بـ إللي شايفينه

مع العلم إني معرفوش و عمري أصلاً ما إتكلمت و لا علقت ع صفحته 

يعني مليش أي مصلحة ، لكننا زي ما عودناكم بننقل إللي بيحصل

و بنرد ع الغلط و بس 🙂



تعليقات