القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الاخبار الشهابية

 ردي ع الرسايل المبعوتة .. خليك متابع أخر الاخبار

مبدئياً كدا الرسايل كتير جداً و بينزلوا تحت و يضيعوا

و الضغط عليا كبير ، و إللي قعد معايا قبل كدا شافني مسحول إزاي

بس صدقوني برد ع كله و بخصص جزأ كبير من وقتي لـ دا

و أنا بحاول أتابع الكل و متجاهلش إستفسار أي حد

و المساعدات مساحتها أكبر من المبيعات ع صفحتنا ف الرسايل

و دا شئ بيفرحني و يارب يزيد أكتر و أكتر ♥

لو مردتش عليك و مشفتش رسالتك أول مرة ، يبقى وقعت تحت

إبعتلي أي شئ تاني طلعها فوق up عشان أشوفها

بلاش جو القمص و الإهتمام مبيتطلبش و الحاجات دي 😃

كمان الواتس أنا مش بتابعه أوي ، فـ خليك بيدج أو جروب أضمن

-----

طلب بسيط بس بالله عليكم عشان انا راجل كبير و صاحب مرض 🙁

محدش يبعتلي يقول ( السلام عليكم ) ( ألو ) ( مساء الخير )

و الحاجات إللي شبه كدا ، و يسكت و مستنيني أرد !!!

حضرتك دا مش جروب تعارف و لا شات خاص

و الرسالة الأوتوماتيك ع الصفحة

بتقولك تسيب استفسارك مباشرةً أو تكتب ف الجروب

فـ وفر الوقت دا عليا و عليك و خش ف الموضوع ع طول

لإن الناس بتزعل إني مش برد ، و دا فعلاً بيهلك وقت بلا فايدة

مش هقعد أقول و عليكم السلام أو صباح النور بس 

ف 30-40 رسالة ورا بعض ، مش منطقي !

فيه ناس تاني أولى بـ الوقت دا ، خش ف موضوعك و إكتبه ع طول 

و متقلقش مش هرد عليك 😂

----------

بالنسبة لحلقات اقفش زومبي ، فـ هي مكملة معانا أكيد

 انا منسيتهاش بس الحلقات دي متعبة 

و بتحتاج وقت للتحضير  ع ما اختار الضيف و أنسق معاه 🧐

 كل إللي طلبتوهم بعتتلهم و وريتهم الكومنت بتاعكم 

عشان أنا وعدتكم حتى لو كومنت واحد فـ أنا هبلغ الناس بيه

كل دول On Spot /

(( سيجما  - إتش تكنولوجي - اي جي كمبيوتر - كوانتم كمبيوتر

جيمرز بريس - الفتح عبد الغني - الأقصى محمود ربيع ))

كل الناس رحبت لما قلتلهم انتوا ف برنامجنا بإختيارات المتابعين

بس للاسف لسة محددتش ضيف للحلقة 

و لا أكدت مع شخص معين  ع مقابلة ، و الموضوع مفتوح 🙁

كنت حابب الحلقة الجاية تبقى مع محل من قلب المول

سواء سوق العصر أو البستان ، و العميل يستفيد من السوق مباشرةً

بس هتبقى كارثية و بعض التجار هيزعلوا 😃

ع كل حال هفضى و أخلص كم حاجة معايا

و بإذن الله نعمل حاجة كويسة قريب جداً

--------

كانت هذه أخر الأخبار الشهابية اللعينة

إذا لم تضغط لايك و تعطيني قلب ف نفس اللحظة

إعلم أن الهانتي كانتي قد منعك 😘


تعليقات